Bahagianya...

Bahagianya...

Monday, 30 May 2011

Satu Jabatan....

Seronok kalau dapat selalu berkumpul mcm ni.... rapatkan lg hubungan dgn kawan-kawan....

Friday, 27 May 2011

Sunday, 22 May 2011

Sayangilah Diri, Anak-anak Dan Keluarga anda....

Hidup ini banyak dugaan... masa hadapan kita.. tak tau ape yang akan jadi... anak-anak kita yang masih kecil lagi... harapan kita nakkan sesuatu yang terbaik... apa kata kita sediakan tabungan yang akan menjamin masa hadapan kita dan anak-anak kita... Takafullink, Prudential BSN boleh menjamin masa hadapan anda...
Insurans nyawa kita dan tabungan masa hadapan boleh menjamin keluarga kita jika ada ape-ape berlaku pada kita atau keluarga... sekurang-kurangnya kita ada sedikit simpanan untuk diri kita dan keluarga jika berlaku sesuatu yang tidak diingini.. Bak kata pepatah.. MALANG ITU TIDAK BERBAU...
Jadi... sesiapa yang masih belum ada insuran, sila lah carum insuran.. terutamnya Prudential Insurans yang banyak manafaat ni... Kalau sesiapa berminat sila lah hubungi saya untuk keterangan lanjut... Hubungi saya di talian 019-5704045 atau email rossitahselamat@gmail.com.my .
Jangan tunggu sesuatu berlaku baru kita nak teradah... Sayangilah diri anda dan keluarga anda...

Main bowling....

Bestnya... dapat kumpul ramai2 dgn mamber pas tu main bowling....
tapi... main 1 frame dah pancit... ha ha...




Ni lah kawan-kawan yang cunss2.. Semuanya pinkkkk... Agak-agaknya bila lagi le nak kumpul mcm ni kan...

Wednesday, 11 May 2011

Demam...

Kesian Fatin... malam Birthday dia demam.. kena le jumpa doktor...


Birthday Girl Yang demam....

Adik dia pun sibuk gak ni... Zahra.... dah pandai buli kakak dia tau...


masing-masing buat perangai kat klinik... Ini time amik ubat fatin kul 11 mlm... esok kena Pergi sekolah juga coz Fatin nak sambut birthday kt sekolah dia... Taksabar-sabar dia...

Happy Birthdah Fatin Izzati....

Happy birthday Fatin Izzati... Anak Kesayangku... Semoga dipanjangkan usia dan di murahkan rezeki... sihat tubuh badan... dihindari dari segala macam perkara buruk... yang penting jadi anak yang solehah....



Mummy sayang sangat-sangat kt Fatin... Dah besar fatin ni yek... 4 tahun dah...

Monday, 9 May 2011

Mother Day....

Selamat Hari Ibu.... Buat ibu-ibu... Terasa terharunya mengandungkan, melahirkan dan membesarkan  permata hati sediri... ucapan "Mummy Happy Mother's Day... Sayang Mummy.... meluruhkan hatiku sebagai seorang ibu... bahagia rasanya.... Bagusnya school anak ku... mengajar anakku menghargai ibunya... sernok sangat.... semoga anak-anak ku menjadi insan yang berjara di dunia dan di akhirat... di fasihkan lidahnya untuk membaca al-Quraan dan Al-hadit, di cerdikkan akal fikirannya dan di hindari daripada segala bahaya dengan berkat nabi Muhammmad S.A.W... Amin....

Hidup Ku.... Mati KU.... Hanya untuk Mu.....

Hidup Ku... Mati Ku... Hanya Untuk Mu... Yang Maha Esa......

Terasa kerdilnya diri ini.... sepi terasa.... keimanan harus di tebalkan.... keluarga mewarnai hidup, suami peneman duka, anak-anak menceriakan hari-hari yang mendatang.... Kesabaran dalam mendidik dan membesarkan cahayamata disamping tanggungjawab yang besar mendidik anak bangsa... Semoga diri ini dikurniakan semua kesabaran dan ketabahan oleh yang Maha Esa... Kusandarkan Hidup Ku Pada Mu Allah...